Vilniaus „Aušros” mokykla-darželis

Steam veikla "Žalioji pamoka"

  • Paskelbė : Žydronė Pipirienė
  • Paskelbta: 2022-05-31
  • Kategorija: Pranešimai

Mokyklos-darželio mokytojai ir ugdytiniai gegužės 16–27 dienomis organizavo veiklą "Žalioji pamoka". Šios veiklos tikslas – mokytis gamtoje ir iš gamtos. Mokytojai buvo itin kūrybingi ir sugalvojo įvairių veiklų mūsų teritorijoje. 

"Gudručių" grupės vaikai susipažino su vabzdžių pasauliu ir iš gamtinių medžiagų gamino skruzdėles. "Smalsučių" grupė tyrinėjo kiaulpienes ir iš jų sukūrė drugelį. Taip pat naudodamiesi žydinčiomis kiaulpienėmis "Kodėlčiukų" grupės vaikai sukūrė įspūdingus paveikslus. "Naminukų" grupė ne tik prisiminė geometrines figūras, bet ir "pastatė žydinčius namus". "Pabiručių" grupės vaikai ne tik išsiaiškino, kas atsitinka pienės kotelį įmerkus į vandenį, bet ir mokėsi skaičiuoti, kūrė gėlių kilimą. 

1a klasė domėjosi orais, o svarbiausias jų orientyras – debesys. Vaikai susipažino su pagrindiniais 6 debesų tipais. Tuomet, pasinaudojus tam tikrų orų požymių stebėjimo lentele, žiūrėdami į dangų, nustatė, kokie bus orai po 15–20 valandų.

2a klasės mokiniai, dirbdami grupėse, fiksavo, kokius augalus mato (krūmus, medžius, žoles). Apibūdino pasirinktą augalą pagal gyvenimo trukmę. Suskaičiavo, kiek mokyklos plote yra spygliuočių, o kiek lapuočių medžių. Naudodami mąstymo žemėlapį, pasirinko kelis augalus ir juos apibūdino.

3b klasės dailės pamoka vyko mokyklos kieme. Mokiniai turėjo surasti bent vieną gėlę iš visų žydinčių ir pabandyti ją teptuku perkelti į piešimo lapą. Mokiniai atidžiai apžiūrinėjo gėles, grožėjosi net smulkiausiomis jų detalėmis. Pagaliau, įkvėpimo pagauti, nutapė nuostabių vaizdų.

4c klasės mokiniai "ieškojo pavasario". O kaip galima jo ieškoti? Atsakymas paprastas – įvairiai. Mokiniai ieškojo teritorijoje žydinčių gėlių, stengėsi prisiminti ir įvardyti visus žinomus medžių pavadinimus, domėjosi ir žymėjo, kokius vabalėlius pastebėjo, ką gali išgirsti, paliesti, įkvėpti, išmatavo pasirinktų medžių atstumus ne tik su metru, bet ir pėdomis. 

Visos veiklos vaikams patiko, jie buvo itin kūrybingi, noriai domėjosi mus supančia aplinka."

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos