PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA. Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis: konsultuoti su socialiniais sunkumais susidūrusius asmenis, mokinius ir jų šeimas; padėti lavinti įgūdžius, įgyvendinti mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Mokykloje - darželyje socialine pedagoge dirba
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis darbo laikas |
Nekontaktinis darbo laikas |
Pietų pertrauka |
|---|---|---|---|
|
Pirmadienis |
10.00-11.50 12.10-14.40 |
14.40-17.40 | 11.50-12.10 |
|
Antradienis |
8.00-9.50 12.10-14.40
|
14.40-17.40 | 11.50-12.10 |
|
Trečiadienis |
8.00-8.55 10.55-11.50 12.10-14.40 |
14.40-17.40 | 11.50-12.10 |
|
Ketvirtadienis |
8.00-9.50 12.10-14.20 |
14.20-17.20 | 11.50-12.10 |
|
Penktadienis |
9.00-11.05 12.30-14.25 |
14.25-17.25 | 12.10-12.30 |
Kontaktai
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
1. Vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
2. Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
3. Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
4. Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
5. Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;
6. Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis;
7. Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius;
8. Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą mokinių problemoms spręsti;
9. Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.
Į socialinį pedagogą gali kreiptis mokiniai, tėvai, mokyklos pedagogai, kai:
– mokinys turi emocinių, bendravimo, elgesio, adaptacinių, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
– mokinys patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje ar už jos ribų;
– mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais, tėvais sunkumų;
– mokinys netinkamai elgiasi, rūko, vartoja alkoholį ar psichotropines medžiagas.
