Rudens mokinių atostogų metu „Aušros“ mokyklo-darželio mokytojai tikrai ne atostogavo, o mokėsi, analizavo, priiminėjo susitarimus.
Šį kartą mokytojų kolegijos posėdyje buvo analizuojama ir pristatoma Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministerijos naujai išleista metodinė priemonė „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“. Kodėl ši priemonė tokia aktuali mums šiandien? Mat vienas iš esminių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių jų mokymosi motyvaciją yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Kokiomis strategijomis įgyvendinamas formuojamasis vertinimas? Jų yra penkios:
- Sutarti dėl ugdymosi lūkesčių, tikslų, siekių ir sėkmės kriterijų
- Sudaryti sąlygas mokiniams parodyti tai, ką išmoko
- Teikti grįžtamąjį ryšį (atsaką, reakciją, atsiliepimą), kuris skatina mokytis
- Skatinti mokinius mokytis vieniems iš kitų
- Skatinti mokinius prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Analizuojant priemonę, mokytojai iš anksto buvo susiskirstę į 5 komandas. Kiekviena komanda išskyrė kiekvienos formuojamojo vertinimo strategijos esmę ir susidėliojo, ką mes jau darome, kokius metodus taikome, kas pasiteisina, t. y., kuo mes esame stiprūs. Toliau sekė ne mažesnis darbas: išskirti, ką mes turime savo pamokose pastiprinti, kad kurtume pridėtinę vertę, kad didėtų mokinių mokymosi motyvacija, jų pasiekimai.
Darbinė atmosfera vyravo iki pat galo, o kolegijos posėdžio pabaigoje dauguma pritarė, kad tokie mokymai buvo labai naudingi.
-
- Paskelbta: 2020-10-16
- Kategorija: Pranešimai
Ugdome mokėjimo mokytis kompetenciją. -
- Paskelbta: 2020-09-03
- Kategorija: Pranešimai
-
- Paskelbta: 2020-05-12
- Kategorija: Pranešimai