Vilniaus „Aušros” mokykla-darželis

Trečiokai išbando Scratch programavimo programą

  • Paskelbė : Žydronė Pipirienė
  • Paskelbta: 2022-11-30
  • Kategorija: Pranešimai

Per dailės ir technologijų pamokas 3a klasės mokiniai mokėsi programavimo pagrindų su Scratch programa.  Scratch programa skirta animacijų, muzikos, žaidimų, simuliacijų kūrimui jungiant įvairiaspalvius komandų blokelius. Trečiokai išmoko  pasirinkti foną, veikėjus, susipažino su programavimo pagrindais: sužinojo, jog kai kurios instrukcijos (komandos) yra vykdomos tik tuo atveju, jei jas iškviečia tam tikras įvykis (įvykių valdomas programavimas), kad kai kurios instrukcijos vykdomos viena po kitos (nuoseklusis programavimas) ir sukūrė trumpus animuotus dialogus. Šia veikla mokiniai vien pamokų metu neapsiriboja. Namuose kuria animuotus veikėjus ir savo projektais dalijasi su klasės draugais ir mokytoja. 

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Naujienos
  • Valgiaraštis