Savarankiško mokymosi dienos
- Paskelbė : Žydronė Pipirienė
- Paskelbta: 2020-02-03
- Kategorija: Pranešimai
„Aušros“ mokykloje-darželyje sausio paskutinę savaitę vyko savarankiškos mokymosi dienos. Mokiniai turėjo galimybę rinktis mokytojų parengtas individualias užduotis, patys planuoti jų atlikimo laiką.
1a klasės mokiniai atliko komandinį lietuvių k., matematikos, pasaulio paž. darbą. Dirbo tarpusavyje pasitardami, bendraudami ir bendradarbiaudami. Galėjo įvertinti savo galimybes rinkdamiesi iš trijų lygių užduočių: sunkių, vidutiniškai sunkių, lengvų. Suskaičiavę taškus apibendrino savarankiško darbo dienos rezultatus mąstymo žemėlapyje.
1b kl. mokiniai užduotis rinkosi pagal sudėtingumą vieno, dviejų ar trijų Klaustukų vagonėliuose bei klasėje įrengtose erdvėse. „Laboratorijoje“ mokiniai atliko medžiagų tirpumo tyrimą, o „Plastilino šaly“ sukūrė įdomių paveikslų. Atlikę užduotis mokiniai patys pasitikrindavo ir pažymėdavo bendroje klasės lentelėje. Refleksijos metu paaiškėjo, kad vaikams labiausiai patiko veikla „Plastilino šaly“ ir „Laboratorijoje“.
2a kl. mokiniai tapo knygų autoriais, dailininkais. Paruoštose knygose atliko įvairias užduotis. Kūrė knygos herojų, nupiešė arba parašė jo nuotykius sugalvotose šalyse. Tinkamai planavo poilsio laiką. Sukurtos pasakos buvo perskaitytos ir pristatytos klasės draugams.
2b ir 2c mokiniai atliko pateiktas integruotas matematikos, pasaulio pažinimo, lietuvių kalbos, anglų, dailės ir technologijų užduotis. Dienos tema buvo “Miško žvėrys”. Mokiniai susipažino su miško žvėrimis, kurie gyvena Lietuvos miškuose. Informacijos apie juos savarankiškai ieškojo interneto platybėse, naudodami planšetes, taip pat galėjo skambinti tėvams, seneliams. Spręsdami matematikos užduotis sužinojo kiek metų gyvena kai kurie miško žvėrys. Atlikdami lietuvių kalbos užduotis bibliotekoje ieškojo knygų, kuriose yra rašoma apie miško žvėris. Taip pat susipažino su didžiausiu Lietuvos miško gyvūnu - stumbru, skaitė tekstą ir atliko įvairias užduotis. Anglų kalbos užduotyse savarankiškai aiškinosi kiškio kūno dalių pavadinimus. Visos dienos darbą vainikavo bendras klasės darbas - miškas.
3 kl. mokiniams labiausiai patiko spręsti pasirinktus kryžiažodžius. Teko pasukti galveles, tartis tarpusavyje ir ieškoti informacijos internete.
4 kl. mokiniai turėjo galimybę pagilinti lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo žinias. Dirbo naudodamiesi mąstymo žemėlapiais, planšetėmis. Naudojantis masteliu apskaičiavo nueitą kelią.
Visi Aušriukai mokėsi draugiškai, aktyviai, savarankiškai, padėdami vienas kitam, o mokytojos nuolat konsultavo, drąsino, skatino. Daugumai mokinių pavyko užbaigti užduotis, įsivertinti. Kai kurie, kadangi tinkamai planavo laiką, dar galėjo ir pažaisti.
Refleksijos metu mokiniai rašė savo pasiekimus, pastabas, padėkas vienas kitam. Daugelis mokinių džiaugėsi atsiradusia nedidele veiksmų laisve – jausdami didelę motyvaciją ir pasitenkinimą, kad galėjo atlikti daugiau užduočių, nei nuolat kontroliuojami mokytojo.
-
- Paskelbta: 2020-01-28
- Kategorija: Pranešimai
Ugdome mokėjimo mokytis kompetenciją -
- Paskelbta: 2020-01-28
- Kategorija: Pranešimai
-
- Paskelbta: 2020-01-12
- Kategorija: Pranešimai
Iššūkis "Aušros" mokykloje-darželyje sukurti Mąstymo mokyklą. -
- Paskelbta: 2019-12-19
- Kategorija: Pranešimai
Dėkojame fondui „Švieskime vaikus“ ir kviečiame skaityti knygas! -
- Paskelbta: 2019-12-11
- Kategorija: Pranešimai
Akcijos metu suaukota 558,33 Eur -
- Paskelbta: 2019-12-04
- Kategorija: Pranešimai
Ačiū, kad dovanojame vieni kitiems džiaugsmą. -
- Paskelbta: 2019-10-15
- Kategorija: Pranešimai